kedd, január 02, 2018

Dupla @36

Az edzőteremben nagyon sokan voltak, gondolom újévi fogadalom, hogy tegnaptól rendszeres edzés. Egy hónapig.
Kissé elgyötört voltam, ezért egy rövid edzést tartottam a két @36-os golyóval:
  • Bemelegítés + Felvezető sorozatok: 15 perc
  • Duplagolyós MP + Húzódzkodás(+@20): 5x(5 + 5)
  • Összetett gyakorlatsor: 3 kör, folyamatos végrehajtás, még a körök között sem pihentem
    • 40 lépcsőfokos panel-farmer (kétszer fel-le)
    • 5 renegát evezés
    • 10 lassú és mély fekvőtámasz a golyók fülén
    • 10 Lábemelés függeszkedve fej fölé
  • GridX + Nyújtások: 15 perc
  • Szauna: 15 perc kristályszauna, tóban úszás, melegvizes ücsörgés, forró zuhany, félórás pihi
Ennyike. Nagyon nem vittem túlzásba, egy sima 5x5-ös meló, aztán egy 10 perc körüli folyamatos mozgás. Itt kissé csökkentettem a szokásos adagot (a farmernél 3 helyett csak 2, a renegátban 10 helyett csak 5), de cserébe folyamatosan, pihi nélkül toltam le a három kört. Elég is volt...
Egy jó kis szaunával zártam. Amúgy itt is nagyon sokan voltak, az egész napos síelés után jól esik a szauna.

Holnap szerda.

Nincsenek megjegyzések: