vasárnap, január 07, 2018

Vegyes bazár

Késő délutáni edzéske:
  • Bemelegítés + Felvezető sorozatok: 15 perc
  • Duplagolyós SnatchMP(@24-@28) + Húzódzkodás: 9x(5 + 2), a húzoncnál alkalmazott terhelés: saját testsúly, @12, @20, @28, @32, @32, @32, @32, @32, összesen 45 szakítás, 45 nyomás és 18 húzonc
  • Összetett gyakorlatsor: 3 kör
    • (10-10)@24 mp
    • 10 széles fogású köteles húzódzkodás
    • (10-10)@32 padlónyomás
    • (10-10)@32 egykezes evezés
    • Körön belül nincs pihi, csak amíg helyszínt váltok
  • Swingek: 10x15, mind kétkezes
  • GridX + nyújtások: 15 perc
  • Szauna: 15 perc kristályszauna, tóban úszás, melegvizes ücsörgés, forró zuhany, bő félórás pihi
Ennyike. Ma nagy súlyú húzódzkodáson volt a hangsúly, amit párba raktam egy duplagolyós gyakorlattal: szakítás és mp, mindezt ötször végrehajtva. Persze csak a @24-@28 párossal. A húzoncnál ellenben két ismétlésekkel melóztam, fellépkedtem @32-ig, és azzal húztam 5x2-t.
A második gyakorlat egy összetett meló volt, aránylag kis súlyokkal sok ismétléssel és köteles húzódzkodással.
A befejezés lendítés volt. Most csak kétkezest toltam, mert a jobb vállam hátsó része nem szerette az egykezest: nem tudtam rendesen a vállízületi tokban tartani, pontosabban fájt, ha ott tartottam. Helyette volt 10x15 robbanékony, mintaszerű swing. Itt megoszlik a terhelés, simán bent tudtam fájdalom nélkül tartani.
A legvégén természetesen szauna. Egy kör, annyi pont elég is edzés után.

Holnap hétfő.

Nincsenek megjegyzések: