csütörtök, július 18, 2019

10-es nap és Kötél

A mai edzéske:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Felvezetés: Swing@40 + DuplaMP + Húzódzkodás: 2x(3x10 + 5 + 5), a nyomásoknál először 2x@20, majd 2x@24 volt a használt golyópár
  • Duplagolyós nyomás: 2x10x(@28-@28), első sorozatban mp, a másodikban váltott kezes
  • Húzódzkodás FG-n: 2x10, első sorozatban normál, a másodikban párhuzamos fogás
  • Fekvőtámasz (állvány, emelt láb): 2x10, jó lassan végeztem, nagyon ütős lett a végére
  • FG-s evezés kézisúlyzóval: 2x(10-10)x40kg, frankón letoltam, a Fat Gripz meg sem kottyant
  • Tricepsz csigán kötéllel: 2x10x(12 lap)
  • Bicepsz csigán kötéllel: 2x10x(10 lap)
  • Rázókötél(d=50mm, h=16 méter): 10x(20mp meló + 20 mp pihi), 6 féle gyakorlat volt
  • Lábemelés függeszkedve: 2x10
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 kör gyógynövényes felöntés, 1 kör kristályszauna, tóban úszás, melegvizes punnyadás, váltó zuhany
Ennyike.
A felvezetés után 6 gyakorlatot végeztem, mindben 2x10 ismétléssel. A húzó jellegűeknél Fat Gripz-et használtam, így a fogáserő is kapott. A párhuzamos fogású húzódzkodás nem is ment egyszerre, 7+3 darabban lett meg a 10 húzonc. Ellenben a kézisúlyzós evezésnél könnyedén tudtam a 2x10 ismétléseket a 40 kg-os kézisúlyzóval. Ez azért elég jó, hiszen pár éve (még Mo-on) elég volt ötöket húzni ebből a súlyból.
A mai lihegtetős rész rázókötél volt. Két lány bohóckodott vele a terem teraszán, a teremfelügyelő kivitte nekik a 48 kg-os golyót, abba akasztották bele. Így én is ott toltam le a 10 sorozatot (20 mp meló, 20 mp pihi). Nagyon brutális volt, főleg az utolsó 4 sorozat. A golyó elég stabilan tartotta a kötelet, csak a duplakezes, nagy mozgástartományú lecsapások mozdították előre fél métereket :-). Így annál mindig hátrálnom kellett.
A szaunára Betti is kijött, két kört izzadtunk végig. Aztán itthon betoltam egy negyed dinnyét :-). Itt néha a Hoferben lehet kapni aránylag nagy (8-10kg-os) dinnyéket. Sajnos a 4-5 kg-os nagyságúak az általánosak. Nem is nagyon vesznek az emberek görögdinnyét. Amúgy a helyi arab bolt is árul (ráadásul szép nagyokat), már onnan is vettünk.

Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: