szombat, július 20, 2019

Rövid és ütős

A mai edzéske:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Felvezetés: Swing@40 + C&P + Húzódzkodás: 5x(10 + 3 + 3), a c&p-nél @20-tól léptem fel @36-ig
  • C&P(@40) és Húzódzkodás(+10kg) létra: 2x(3, 4, 5), összesen 24-24 c&p és 24 húzonc (normál és párhuzamos fogás)
  • Egykezes evezés golyóval: 3x(10-10)x@48
  • Nyomás ferdepadon kézisúlyzóval: 3x10x(30kg-30kg)
  • Rázókötél(d=50mm, h=16 méter): 9x(20mp meló + 20 mp pihi), 9 féle gyakorlat
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna Bettivel: 1 kör show felöntés, 1 kör kristályszauna, tóban úszás, melegvizes punnyadás, váltó zuhany
Ennyike.
A felvezetésben swingek, c&p és húzódzkodás. A fő rész két 3, 4, 5 lécsőfokokból álló c&p és húzódzkodás létra volt. Bő 20 perc alatt letoltam őket. Két kiegészítő gyakorlat következett, majd az edzés végi lihegetés. Ez eredetileg szakítás lett volna, de az egyik srác pont előszedte a rázókötelet, én meg szűk 6 perc erejéig lecsaptam rá. Tartottam egy kis bemutatót, hogy milyen intenzíven kellene ezt végezni. Az itteni sporttársak nagyon lagymatagra veszik (mint ahogy az egész edzésükben minden gyakorlatot). Mondjuk ebben benne van, hogy a terem a piacon kapható legnagyobb kötelet vette meg, azaz bazi nehéz vele normálisan melózni. Nekem is pont elég volt ma a 9 kör (20mp meló + 20 mp pihi), nagyon ki tud készíteni. Nézett is a srác, mint a moziban, hogy ezt kb. így kellene :-)
A szaunára Betti is kijött, két kört mentünk.

Holnap vasárnap.

Nincsenek megjegyzések: