péntek, július 12, 2019

Görner és fogáserő

A mai meló:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swing@40: 10x10, összesen 100 lendítés
  • Görner-lánc felvezetés: (@20-@24-@28-@32)x2G, minden golyó után pihi, összesen 8G
  • Görner-lánc munkarész: 5x(@20-@24-@28-@32)x1G, minden láncnak 3 percenként ugrottam neki, összesen 20G 15 perc alatt
  • Húzódzkodás: 3x10, minden sorozatban más fogás
  • Rolling Thunder: (3-3)x60kg, (3-3)x70kg, 5x(1-1)x80kg, 3x(15mp-15mp)x70kg, váltpott kezes, folyamatos meló: (5-5)x70kg
  • Tárcsás bicepsz: 3x(3-3)x10kg
  • Függeszkedés: (FG-n 2x45 mp), (normál fogás 1 perc)
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 kör kristályszaunas, tóban úszás, melegvizes punnyadás, váltó zuhany
Ennyike.
A felvezetés swing és Görner, de ez utóbbinál 2-3 percet is pihiztem az egyes golyók között. A fő rész szintén Görner, itt megpróbáltam minden láncot 3 percbe szorítani. Az első 3 sorozat esetén még volt is 15-20 mp pihenőidő is a 3 perc végén, de az utolsó két sorozatnál már épp belefértem a 3 percbe. Lihegtem piszkosul :-)
Három sorozat húzódzkodás követte, majd fogáserő. Itt volt Rolling Thunder emelés, tartás, csukló és ujjerősítének tárcsás bicepsz, majd függeszkedés.
A terem vásárolt egy nemtom milyen hosszú (tuti több mint 10 méteres), de 50 mm-es átmérőjű Rope Workout kötelet. Hatalmas darab, olyan mint egy bazi nagy óriáskígyó. Szerintem kicsit túltolták, mert hogy ezt senki nem fogja érdemben használni, az tuti. Ugyanis félelmetesen hatalmas. Sajnos ez az edzésmódszer annó kimaradt Gabival, pedig volt róla szó, de aztán nem került rá sor. Azért utánanézek, és megpróbálkozom vele következőleg.
Edzés után szauna és kész.

Holnap szombat és nemzetek ételeinek talákozója lesz a faluban, magyar stand is épült, lángossal és túrórudival :-)

Nincsenek megjegyzések: