hétfő, július 22, 2019

Könnyű és Fogáserő

Ma egy aránylag könnyű napot tartottam:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swing@40: 6x10, összesen 60 lendítés
  • DuplagolyósMP(2x@28) + Húzódzkodás páros létrák: 2x(2, 4, 6, 8), összesen 40 nyomás és 40 húzonc bő 20 perc alatt
  • Rolling Thunder: (1-1)x60kg, (1-1)x70kg, (1-1)x80kg, (1-1)x85kg, 10x(1-1)x75kg, 3x(15mp-15mp)x75kg
  • Tárcsás bicepsz: 3x(5-5)x10kg
  • Rázókötél(d=50mm, h=16 méter): 10x(20mp meló + 20 mp pihi), 7 féle gyakorlat
  • Függeszkedés: 2x(1 perc)
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 kör kristályszaunas, tóban úszás, melegvizes punnyadás, váltó zuhany
Ennyike.
A felvezetés egy kevés lendítés, majd kezdtem is a létrákat. Mivel nem volt nagy terhelés, nem kellett sokat pihizni sem, bő 20 perc alatt letoltam a 40 nyomást és a 40 húzoncot. A húzódzkodást az első létrában normál fogással, a másodikban párhuzamos fogással végeztem. Súlyt persze nem kötöttem fel.
Rolling Thunder és csuklóerősítés követte. Az egyik magyar srác látta, hogy az elmúlt edzésen a kötéllel bíbelődtem, most megkért, hogy mutassak már neki pár gyakorlatot. Mutattam, majd - ha már ott volt a kötél - tartottam egy 10 sorozatos (20mp meló - 20 mp pihi) bemutató edzést is. Ő egy (10mp meló - 20mp pihi) sémát tolt le (javaslatomra) 8 körben. Hát, majdnem ott lett rosszul, minden baja volt a végén. Mondtam neki, hogy ez ilyen. :-) Persze, ehhez az is kell, hogy egyrészt intenzív legyen az a köteles meló, másrészt szigorúan be kell tartani az időket. Ott álltam mellette, így nem volt mese :-)
Reggel töltöttem a telefonomra egy jó kis GymBoss appot, így végre nem kellett a stopperórát lesni, hanem csak beállítom, hogy hány kör legyen, milyen hosszú aktív és passzív meló és már lehet is indítani. Jó hangos hangjelzést ad az egyes szakaszok végén.
Na, most három egymást követő edzésen is volt kötél, hiába az újdonság varázsa :-)
Függeszkedéssel, hengerrel és persze szaunával zártam.

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: