vasárnap, július 14, 2019

Kötél és Szaunaprogram

A mai edzéske:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swingek@40: 10, 11, 12, 13, 14, 15, összesen 75 lendítés, 20 mp-s pihikkel a sorozatok közt
  • DuplaCP&MP(@28-@28) piramisban + Húzódzkodás FG-n (páros) létra: (1-2-3-4-3-2-1), összesen 16 c&p, 16 mp és 32 húzódzkodás 20 perc alatt
  • Rázókötél:
    • 8-10 sorozatban ismerkedés az alapgyakorlatokkal
    • 10x20mp, köztük 20-60 mp pihi (váltott kezes, azonos kezes, körök, kis- és nagy mozgástartomány), összesen 10 perc
  • Függeszkedés FG-n: 2x45mp
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna Bettivel: 2 környi kristályszauna, 1 kör gőz köztük tóban úszás, melegvizes punnyadás, a végén váltó zuhany
Ennyike.
A felvezetésben lendítések (most 10, 11, ... 15 volt mennyiség, hogy ilyen is legyen), majd duplagolyós c&p + mp, vele párhuzamosan saját testsúlyú húzódzkodás FG-n. Nem volt sok, hiszen csak a két @28-as golyót használtam, le is toltam 20 perc alatt az egészet.
Nem is végeztem mást, mert ki akartam próbálni a terem új szerzeményét, a kötelet. Edzés végére, sok más gyakorlat után meg nem akartam tenni, mert csak új mozgás, azt fáradtan nem lehet.
Első részben néhány alapgyakorlatot próbáltam ki, majd egy kis edzéskét is tartottam: 10 sorozatban 20 másodperces meneteket végeztem, az elején még 20 mp-s pihikkel, de aztán folyamatosan nőtt a pihi mennyisége, a vége felé már volt 1 perc is :-)
Próbáltam szép hullámokat tolni, szerintem meg is lettek. Jó zajos, különösen a kétkezes lecsapások voltak hangosak :-). Piszkosul el is fáradtam benne. Szépen összetekertem, jól látszik majd, hogy hozzányúl-e valaki. Szerintem nem. Mondjuk az is igaz, hogy a piacon kapható legnagyobbat vették meg (15-16 méter lehet és 50 mm átmérőjű), így elég nehéz vele dolgozni.
Edzés után Bettivel szaunáztunk három kört. Jó kis nap!

Holnap hétfő.

Nincsenek megjegyzések: