vasárnap, december 29, 2019

Súlylétrák 4. (nehéz)

Kivételesen ma mentem edzeni. Ez nem lesz rendszeres, mert a tegnapi nap melóügyileg a nehéz nap, simán felért 2 edzéssel is. Ráadásul ma déltől fájdogált a fejem is (valami front jön, arra vagyok érzékeny), nem nagyon, de éreztem. E két visszahúzó erő ellenére azért elég jól sikerült ez a vasárnap esti mozgolódás:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swinges súlylétra + Lépcsőzés (felvezetés): 10x@32 + 10x@36 + 10x@40 + 3x(20 lépcső fel-le kettesével), 3 sorozat, sorozaton belül nincs pihi, összesen 90 lendítés és 180 lépcső fel-le
  • DuplaMP súlylétra: 5x(@20-@20) + 5x(@24-@24) + 5x(@28-@28), 4 sorozat, sorozaton belül nincs pihi, minden 4(!) percben kezdtem neki, a maradék idő pihi, összesen 60 nyomás
  • Húzódzkodás fogásváltós: 3 + 3 + 3, 4 sorozat, normál + párhuzamos + széles fogás, összesen 36 húzonc 
  • Lábemelés függeszkedve + Lépcsőzés: 5 + 2x(20 lépcső)x(@36-@36), 3 sorozat, összesen 15 lábemelés és 120 lépcső fel-le a két @36-os golyóval
  • Függeszkedés egy karral: 3x(15mp - 15mp), folyamatos meló 
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 kör kristályszauna, tóban úszás, melegvizes punnyadás, váltó zuhany
Ennyike. A tegnapi meló és a fejfájás ellenére odaraktam magam, sőt a nyomásoknál a múltkori 5 perces időt 4 percre szorítottam le. Ez már komoly terhelés volt, nagyon fogósak lettek a @28-as létrafokok. A húzódzkodásban is nehezítettem: a létrákon belül utoljára raktam a széles fogásút (nekem ez a legnehezebb). Egy kiegészítő gyakorlatkupac fért még bele: lábemelés panel farmerrel párosítva. A végére még egy kis fogáserő, az egykaros függeszkedésben most 15 másodpercenként váltottam kart. Aztán persze szauna. Nagyon sokan voltak, pedig már későn értem oda.
Amúgy a szauna elmulasztotta a fejfájást, a forró levegő - gondolom én - tágított egy kicsit az érfalakon, a jéghideg tó meg összehúzta őket, a váltózuhany ismét, ez az értorna aztán megtette a hatását. Szerencsére a fejfájás az edzésen nem volt zavaró mértékű, csak akkor éreztem, ha valamiért le kellett néznem :-). Azért a swingektől és a fej fölötti nyomásoktól tartottam, de semmi. Inkább a nyomások előtti felvételek voltak kicsit neccesek fejfájás ügyileg, meg a lépcsőzés, mert ott a biztonság miatt mindig nézem a lépcsőfokokat, főleg amikor a két golyóval jöttem-mentem.
Mindenesetre amíg szombaton nagyon sok meló van, a vasárnap a totál semmittevésé kell hogy legyen. Mert így azért soknak érzem.

Holnap hétfő.

Nincsenek megjegyzések: