szerda, december 11, 2019

5 ismétlések

A sok meló után edzésügyileg is egy melós edzés, azaz az 5 ismétléses nap:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swingek + Lépcső + duplaMP (felvezetés):
    • 15x@36 + 3x20 (kettesével) + 5x(@20-@20)
    • 15x@40 + 3x20 (kettesével) + 5x(@24-@24)
    • 15x@44 + 3x20 (kettesével) + 5x(@24-@24), itt felvétel és nyomás
    • Összesen 45 swing, 180 lépcső és 15 duplagolyós nyomás
  • DuplaMP: 5x(@28-@28), 4x5x(@28-@32), sorozatonként cseréltem a golyókat
  • Húzódzkodás FG-n: 6x5, váltogattam a normál és a párhuzamos fogást
  • Padlónyomás: 5x(5-5)x@36, folyamatos meló, pihi csak annyi, csak amíg oldalt váltok
  • Evezés FG-s kézisúlyzóval(45kg) és golyóval(@48): 6x(5-5), sorozatonként váltogattam
  • Concept2: 2000m-es táv, 7:41 alatt
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 kör kristályszauna, tóban úszás, melegvizes punnyadás, váltó zuhany
Ennyike.
A szokásos gyakorlatok, de azért egy kis változatosságot most is becsempésztem. Ugyanis a húzódzkodást nem a szokott helyen végeztem, (foglalt volt az erőkeret), az alternatív helyen kissé más fogásszélesség. Meg is spékeltem egy kicsit, ugyanis nem 5x5 volt az adag, hanem 6x5, így egyforma mennyiség volt a kétféle fogásból.
A padlónyomásban visszavettem egy golyóval, a @36-os golyóval pici pihik nélkül is végigtoltam az 5x(5-5) ismétlést.
Az evezésben is változtattam: nem 5x5 volt az FG-s kézisúlyzóval, hanem csak 3x(5-5), mert beraktam a @48-as golyóval is egy lassan végrehajtott 3x(5-5) adagot. Azaz a húzódzkodáshoz hasonlóan itt is összesen 6 sorozatot végeztem.
Az edzés végi lihegtetős ismét a Concept2, a 2000 méteres távon ismét javultam pár mp-t, most 7:41 alatt lettem kész.
A tó rendkívül hideg (éjszaka -10 fokok vannak, napközben is fagypont alatt van a hőmérséklet), úgyhogy nagggyon jót szaunáztam edzés után. A tóba vezető korlát olyan hideg, hogyha pár mp-n tovább tartanám rajta a vizes kezem, simán odafagyna. Érződik, ahogy fagy oda a tenyerem.

Holnap csütörtök. Ismét egy rakat meló vár.

Nincsenek megjegyzések: