szerda, december 25, 2019

Súlylétrák 2. (közepes)

1000 méter felett továbbra is hó esik, reggelente nem győznek a lavinák megelőzése miatt robbantgatni, de itt a faluban az hóesést sokszor eső szakítja meg. Ez jó, mert továbbra sem kell havat tologatni, lapátolni és rossz is, mert azért a hó csak jobban illene decemberre, mint az eső. De felőlem akár maradhat is így egész télen :-). Sízni bőven lehet, minden pályán friss hó van, de a faluban nincs nagy hó.
Edzésügyileg közepes nap. Elvileg könnyű következne, de azt péntekre raktam, mert szombaton fogós meló lesz a házban:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swinges súlylétra (felvezetés): 2x(10x@32 + 10x@36 + 10x@40), sorozaton belül nincs pihi, a létrák között egy kör séta a teremben, összesen 60 lendítés
  • DuplaMP súlylétra: 5x(@20-@20) + 5x(@24-@24), 4 sorozat, sorozaton belül nincs pihi, minden 3 percben kezdtem neki, a maradék idő pihi, összesen 40 nyomás
  • Húzódzkodás fogásváltós: 3 + 3, 4 sorozat, normál + párhuzamos fogás, összesen 24 húzonc
  • Evezés FG-s kézisúlyzóval(45kg): 3x(5-5), egy kis fogáserő
  • Rázókötél(d=50mm, h=16 méter): 12x(20 mp meló + 20 mp pihi), 3x(4 féle gyakorlat)
  • Függeszkedés: 3x30mp, háromféle fogással, pihi nélkül
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 kör kristályszauna, tóban úszás, melegvizes punnyadás, váltó zuhany
Ennyike.
Tempósan ledúrtam a gyakorlatokat. Kiegészítőnek most három sorozatnyi FG-vel nehezített kézisúlyzós evezést végeztem és kicsit zajoltam a kötéllel. Egy kör szaunával zártam. Jó sokan voltak a fürdőben, azért 2-3 nap sízés egy átlag amatőrnek (aki évente egy maximum két hetet megy sízni) bőven elég, hét közepétől egyre többen választják nap közben a melegvizes punnyadást  :-).

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: