szerda, december 18, 2019

5 ismétlések

Folytatódik a melós hét, de azért az edzést sem hagytam ki, csak igenyösen lerövidítettem:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swingek + Lépcső + duplaMP (felvezetés):
    • 15x@32 + 2x20 (kettesével) + 5x(@20-@20)
    • 15x@36 + 2x20 (kettesével) + 5x(@20-@24)
    • 15x@40 + 2x20 (kettesével) + 5x(@24-@20)
    • Összesen 45 swing, 120 lépcső és 15 duplagolyós nyomás
  • DuplaMP + Lépcső: 5x(@28-@28), 4x5x(@28-@32), sorozatonként cseréltem a golyókat, minden sorozat után 2x20 lépcső (kettesével)
  • Húzódzkodás FG-n + Lépcső(@20-@20): 6x5, váltogattam a normál és a párhuzamos fogást, minden sorozat után 1x20 lépcső (kettesével)
  • Rázókötél(d=50mm, h=16 méter): 12x(20 mp meló + 20 mp pihi), 3x(4 féle gyakorlat)
  • Függeszkedés: 3x(30mp), 3 féle fogás, folyamatos függés
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 kör kristályszauna, tóban úszás, melegvizes punnyadás, váltó zuhany
Ennyike.
Ismét feláldoztam két gakorlatot a szaunáért :-). Most a padlónyomást és az FG-s evezést hagytam ki, de helyette minden sorozat után lépcsőztem. Sőt, a húzódzkodások között a két @20-ast cipeltem és úgy lépcsőztem kettesével. Összesen 440 lépcsőt másztam meg az edzés alatt, ami egy 24 emeletes háznak felel meg.
A lihegtetős ismét kötél volt, ugyanis az a ritka pillanat következett be, hogy rajtam kívül más valaki is előszedte, csak nem rakta el :-). Így én is használtam, aztán persze elraktam.
Egy kör szauna a végére és lehetett tovább melózni.
A hóhatár egy nap alatt 1900-2000 méter körülre húzódott fel, a keddi főn szél mindent elolvasztott. Pedig szombattól síszezon. A pályák igazán csak a felső állomásoktól a középsőkig sielhetőek (itt hóágyúzzák), lejjebb nem. Az előrejelzésk szerint a hétvégétől visszatér a tél.

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: