péntek, december 20, 2019

Pénteki mennyiségi

Továbbra is 10 fok feletti hőmérsékletek, sőt, ma délután is meleg főn szél fújt. Jól indul a szezon :-(
Edzésügyileg a pénteki nap a könnyű nap, ma a mennyiségre mentem rá alacsony-közepes terheléssel:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swinges súlylétra (felvezetés): 10x@32 + 10x@36 + 10x@40, három létra, létrán belül nincs pihi, a létrák között egy kör séta a teremben, összesen 90 lendítés
  • DuplaMP súlylétra: 3x(@20-@20) + 3x(@24-@24) + 3x(@28-@28), öt létra, létrán belül nincs pihi, a létrák között egy kör séta a teremben, összesen 45 nyomás
  • Húzódzkodás fogásváltós: 3 + 3 + 3, 5 sorozat, széles + normál + párhuzamos fogás, összesen 45 húzonc 
  • Evezés kézisúlyzóval(45kg): 3x(15-15)
  • Fekvőtámasz állványon, emelt láb, lassú végrehajtás: 3x(amennyi szabályosan megy), 15, 12, 10 ismétlések sikerültek
  • Lábemelés függeszkedve: 5x5
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 kör kristályszauna, tóban úszás, melegvizes punnyadás, váltó zuhany
Ennyike.
Jó pörgős tempóval letoltam az egészet. A nyomásoknál aláválasztottam az ismétlésszámot, hiszen azért a két @28-as golyóval jóval 10 ismétlés felett tudok nyomni. De így, hogy közvetlen előtte volt 6 nyomás kisebb golyópárral, tök jó kis terhelést adott, de bőven maradt még a raktárban. Pont jó is volt így. A húzoncnál nem kötöttem fel golyót, a nehézséget az eltérő fogás és a kilenc ismétlés adta. Három kiegészítőt toltam még utána, aztán szauna.

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: