kedd, december 31, 2019

Súlylétrák 5. (közepes)

Az év utolsó mozgolódása:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swinges súlylétra + Lépcsőzés (felvezetés): 10x@32 + 10x@36 + 10x@40 + 3x(20 lépcső fel-le kettesével), 3 sorozat, sorozaton belül nincs pihi, összesen 90 lendítés és 180 lépcső fel-le
  • DuplaMP súlylétra: 5x(@24-@24) + 5x(@28-@28), 4 sorozat, sorozaton belül nincs pihi, minden 4 percben kezdtem neki, a maradék idő pihi, összesen 40 nyomás
  • Húzódzkodás: 3 + 3(+@8), 4 sorozat, kétféle fogás, sorozatonként váltottam a fogást, össz 24 húzonc
  • Evezés FG-s kézisúlyzóval(45kg): 3x(5-5), egy kis fogáserő
  • Concept2: 2000m-es táv, 7:31 alatt, új csúcs
  • Függeszkedés: 3x30mp, háromféle fogással, pihi nélkül
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 kör kristályszauna, tóban úszás, melegvizes punnyadás, váltó zuhany
Ennyike.
Közepes nap. A húzoncban kicsit nehezítettem, minden létrában az első fok sima húzonc volt, a második 3 ismétlésnél pedig felkötöttem egy @8-as golyót. Egy létrán belül nem váltottam fogást, az most létránként volt: párhuzamos és normál fogás.
Kiegészítő gyakorlatnak pár sorozat FG-vel nehezített késisúlyzós evezést végeztem, majd a végén Concept2. Itt 10 mp-t javítottam az aktuális csúcsomon, a 2000 méteres távot 7:31 alatt eveztem le. Aztán szauna.

Holnap szerda.

Nincsenek megjegyzések: