csütörtök, január 02, 2020

Súlylétrák 6. (könnyű)

Szép téli idő, szikrázó napsütés, fagypont körüli hőmérséklet a faluban. Ami azt jelenti, hogy a környező csúcsokon -7 fok van, igazi síidő. Edzésügyileg könnyű nap:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swinges súlylétra + Lépcsőzés (felvezetés): 10x@32 + 10x@36 + 10x@40 + 3x(20 lépcső fel-le kettesével), 3 sorozat, sorozaton belül nincs pihi, összesen 90 lendítés és 180 lépcső fel-le
  • Duplagolyós nyomásvariációk(@24-@24):
    • MP: 8
    • C&P: 8
    • Görnert-szemek: 4 (1 szem: snatch + mp + c&p)
    • C&P+MP: 6 (minden felvétel padlóról indult)
    • Összesen 36 nyomásvariáns 15 perc alatt
  • Húzódzkodás FG-n: 4x5 (kétféle fogással)
  • Invertált evezés + Fekvőtámasz (állvány, emelt láb): 4x(10 + 10), változó fogásszélesség
  • Lábemelés függeszkedve: 4x5
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 kör kristályszauna, tóban úszás, váltó zuhany
Ennyike. A felvezetés után (ez kb. 15 perc) a nyomásokban a két @24-es golyóval 4 sorozatot toltam nyomásügyileg. Változatosra vettem a sorozatokat és 8 ismétléseket végeztem. Könnyedén, erőlködés nélkül. A 4. sorozatban olyan lazának éreztem a c&p+mp párost, hogy 6 ismétlésig meg sem álltam.
Húzódzkodás FG-n követte, ez volt a mai kis fogáserő is egyben. Egy kiegészítő párossal zártam: 4 sorozat fekvőtámasz-invertált evezés gyakorlatpárost végeztem. Mindkét gyakorlatnál variáltam a fogásszélességet. Külön lihegtetős nem volt, mert az edzés végére nagyon-nagyon begyűltek a terembe (új év - új fogadalmak...), így inkább a szauna mellett döntöttem.
Végre eszembe jutott megmérni a tó vizének hőmérsékletét, 16 °C-ot mértem. Hozzá kell tenni, hogy most nagyüzem van a szaunában is, a tavat több melegvizes befolyóval is melegítik. de azért kellemes volt a forró szauna után lebegni benne. A melegvizes punnyadást már kihagytam, úgy álltak benne az emberek, mint a heringek. Hiába, ez a hét itt a főszezon főszezonjának is a főszezonja :-).

Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: