péntek, február 19, 2021

Terasz/56

Továbbra is kora tavaszi idő, egyre jobb kint edzeni:

  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • BUP: 2x(5-5)@20, 2x(5-5)@24, 1x(6-os létra kevert fokokkal)@28, bemelegítés jelleg
  • DuplaCPMPMP: 10x(@24-@24, minden 30 mp-ben elkezdve), minden ismétlés padlóról indult 
  • Köteles bicepsz + Fej feletti tricepsznyújtás kötéllel: 3x(5x@36 + 5x@24), minimális pihikkel
  • Döntött törzsű evezés golyóval: (5-5) ismétlés: @40, (@24+@20), (@24+@24), (@24+@28), (@32+@24), (@32+@28), a végén 10x@40 levezetésnek
  • Tépésgyakorlás: 14-16 nehéz tépés (füzetek, de teleragasztva mindenféle lapokkal)
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
Ennyike.
A BUP ismét csak felvezető jellegű, aztán 10 sorozat duplagolyós meló időre kezdve, kellemesen meglihegtetett. Pár sorozat bicepsz-tricepsz, majd a mai nap egyetlen komoly része a golyós evezés következett. Ma nem láncoltam egymáshoz golyókat, hanem csak egyszerűen egymáshoz fogtam két golyót. A szimpla @40-től indultam és egészen a (@32+@28) párosig lépkedtem, ami 60 kg. Mindből 5-5 ismétlést végeztem, kevés pihivel (szinte csak annyit, amíg előkészítettem az újabb két párost), így ez is lihegtetősre sikerült. Levezetésnek volt egy laza 10-10 a @40-es golyóval.
A tépés jó nehéz lett, két nagy alakú füzetet raktam egybe. de mivel mindkettő tele volt ragasztva kisebb-nagyobb lapokkal, így fogós lett a tépés. Itt a suliban nagy divat a füzetbe beleragasztani más lapokat.
Pár sorozat gripper a végére és kész.

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: