csütörtök, február 25, 2021

Terasz/59

Még mindig kora tavaszi idő, sőt, ez már nem is kora tavasz: a teraszon 26 fok, a levegő 10-11 fokos. A hegyoldalakon a hó bőven tartja magát, olyan sok esett pár hete. A faluban már csak itt-ott van. Olyan meleg (ide süt a nap) volt, hogy most már egy törölközőt is be kellett fogni :-). Ha így marad az idő, lassan lekerül pár ruha is rólam...
A mai edzéske:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • C&P: (5-5)@20, (5-5)@24, (5-5)@28, (5-5)@32, 3x(2, 3, 5 lépcsős létra)@36
  • Elemelés golyókkal: 10x(@24-@24), 2x10x(@32-@28), 2x10x(@36-@40), felemás golyópároknál sorozatonként cseréltem a golyókat a karok között
  • Panel-farmer: (10m +15fel + 30le + 30fel + 30le +15fel +10m)x(@32-@28), mindössze egy kör
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
Ennyike.
A BUP-ot ma kihagytam, a fő gyakorlat mennyiségi felvétel és nyomás volt. Nagyon kicsi golyóval kezdtem (ha már nem volt BUP bemelegítésnek) és a @36-os golyóig lépkedtem fel (5-5) ismétlésekkel. Ezzel aztán három 2-3-5 lépcsős létrát toltam. Pár edzéssel ezelőtt a @40-es golyóval volt 3x(3-3), így érzésem szerint jelenleg azzal olyan 5-6 ismétlésre lehetek képes, ezért a mennyiségi edzést adó létrákat a @36-os golyóval célszerű végezni. Nem is csalódtam benne, szépen letoltam. Igaz, nem is siettem: egy létra 8-10 perc alatt volt meg.

A második gyakorlat pár sorozat elemelés volt, majd rávettem magam, hogy kimenjek a lépcsőházba egy kis cipelésre. Na, ez a gyakorlat igazán régen volt, hiszen utoljára októberben végeztem az edzőteremben. Amióta az bezárt, és itthon a teraszon edzem, nem volt cipelés.
Pont felmosták a lépcsőházat (a második emeleten járt a takarítónő), ezért egyetlen hosszú menetet mentem. Ebben a társasházban egy emelet csak 15 lépcsőből áll, nemhiába a belmagasság olyan kicsi: a lakásban nyújtott kézzel az ujjaimmal elérem a plafont. Mo-on a panelben még legalább 30 cm hiányzott hozzá, ha nem több. Ott egy emelet 18 lépcső volt. Most mondjam, hogy beltenyésztett osztrákok (évszázadokon át egymástól szinte háromnegyed évre elzárt völgyek, no meg a teheneket és a legelőket nem osztjuk és nem aprózzuk felfogás) Á, inkább nem...
Összesen 60 lépcső fel, 60 le és 20 méter vízszintes cipelés (a folyosó végén van a lakásunk, a lépcsőház meg a folyosó közepén van). Amúgy elég is volt így elsőre.
Sajnos tépni valóm most nincs, úgyhogy pár sorozat gripper még és kész.

Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: