vasárnap, március 20, 2011

Uszodai edzés

Délelőtt meló, déltől egy rövidített program az uszodában:
  1. Bemelegítés

  2. Fekvenyomás + Húzódzkodás: 10x(100kg + 10), 3x10x(110kg + 10), 10x(90kg-lassú végrehajtású + 10)
  3. Egykezes evezés + Bicepsz francia rúddal: 3x10x(80kg+65kg), az egykezes evezés során egy rövid rúd közepét fogtam

  4. Nyújtás, Lógás (hengert nem vittem)
Egy adag tejfehérje-izolátum, közben dumcsi az úszómesterrel, majd

  • 1 kör Szauna
  • 30' Úszás
  • 2 kör Szauna tenyérdörzsikével

    A súlyzós részt a 10-es ismétlésekre építettem. A fekvenyomás utolsó gyakorlata lassú végrehajtással volt, hát majdnem rajtam maradt 10. ismétlés... :)
    Lett volna fogáserősségre "Világ körül" gyakorlat is, de annyira zsírosak a tárcsák - mint akinek nincs gazdája - hogy inkább hagytam.

    Kissé rövidebb volt az edzés és az úszás, a gyógyvizes punnyadást is kihagytam, mert Bazsinak be lett ígérve egy Catan meccs. Az pedig minimum 1,5 óra. Jól is tettem, mert hazaérve már össze is rakta a játékteret.

    Holnap hétfő és pihinap.
  • Nincsenek megjegyzések: