vasárnap, augusztus 14, 2011

Bontás 39

Ma vettem a bátorságot és egy ingatag-lagymatag létrán megközelítettem a padlást:

  • Padlás lomtalanítása: totál kiürítettem és tisztára sepertem, sóval felszórtam :-)

    Idő: 5 óra
    Összidő: 245 óra

    Volt itt kérem zsíros bádogok, zománcos vödrök garmadája, vályogvető sablonok, kalitka, kas, több reflektor, kukák, mákos zsákok tömkelege, majd 10 méternyi kályhacső, rengeteg ősrégi tankönyv, füzet, egy nagyon jó állapotú, bőrönd alakú retro lemezjátszó (ez valszeg a Vaterán végzi), pálinkás demizsonok, műanyag kannák, hordók, több fa villanyóra-szekrény stb. stb. stb. No meg iszonyat mennyiségű por és hatalmas pókok és pókhálók.

    Helyükre mindössze 80 cserepet raktam fel. Rend a lelke mindennek.

    Holnap hétfő.
  • Nincsenek megjegyzések: