kedd, augusztus 30, 2011

Gabi + Bontás 46 + Traktorkerék

Ma délelőtt Gabinál voltunk Debrecenben egy kis golyós technikai ellenőrzésen. A swing, snatch, nyomás volt terítéken. Nagyon mást nem is szoktam.
A lényeg: nem vagyok önveszélyes, azaz jó a technika. Persze, nem is Gabi lenne, ha nem szúrt volna ki két apró dolgot, úgyhogy ezeket meg is fogadom.

Továbbá felhívta a figyelmemet, hogy építsem be az edzéseimbe, majd később tegyem hangsúlyosabbá az egykezes swingeket (akár duplagolyós, akár egygolyós verzióban) a rendes kétkezes swing rovására.

Megállapította, hogy a húzódzkodásom tökéletes, de csak távoli rokona a taktikai RKC húzódzkodásnak (lábtartás és a könyök), így ezentúl határozottan meg fogom különböztetni az edzésnaplómban a TPU-t és a Húzódzkodást egymástól. Lesz ez is, meg az is.

Jó volt vele találkozni és megnéztem a kis birodalmát is. Kár, hogy nem Debrecenben lakunk...

Délután egy kis meló következett:

  • Járdalapok lerakása: tükör készítés, homokozás, lerakás - nagyon szöszölős meló, de kész!

    Idő: 5 óra
    Összidő: 278 óra

    A meló végeztével egy régi kedves ismerőst kaptam elő:

  • Traktorkerék forgatás: 6x(10 vagy 11 forgatás), olyan 1 perc pihikkel

    Nyomom az ipart:

    A kép az asszony telefonjával készült, ami egy nagyon jó telefon, de a kamera csak dísz rajta.

    Holnap szerda.
  • 2 megjegyzés:

    Nagy Laci írta...

    Gabival való találka mindig ilyen.Rájövök,hogy mennyi mindent kell még javítani.Én ugyanígy jártam a húzódzkodással és a nyomással.Azt hittem ,hogy oké,majd amikor meglátta,már mondta is ,hogy mi a bibi vele.
    Lehetne közelebb Csabához Debrecen.:-)
    Mondjuk akkor meg mindig mennék....
    Végülis jó ez így!:-)

    Sanyi, az ellenőrzött gyerek írta...

    Ez így van, kell időnként egy éles külső szem, mert az ember hajlamos a könnyebb irányba elmenni.