vasárnap, augusztus 21, 2011

Bontás 42 no meg Úszás

Ma folytattam a tegnapi melót:

  • Fakivágás II.: fejsze, csákány, lapát, ásó

    Idő: 6 óra
    Összidő: 261 óra

    Felfogható egy összetett MetCon-nak is: volt benne sok-sok erőállóképességi és jó néhány maximális erő rész is. Sőt technikai rész is, mert egy kerítéselemet ideiglenesen el kellett bontanom, ugyanis a fa nagyon nem arra akart dőlni, amerre én akartam. Így jobbnak láttam megelőzni a rombolást.



    Mivel késő délutánra a rendrakással is végeztem, (gödör betemetve, tüzifának nem alkalmas ágak kévébe kötve, stb.) így úgy gondoltam, hogy a sok-sok nagyfejszés melónak és fadöntögető erőlködésnek jót tesz vagy egy masszázs vagy egy kevéske úszás: az úszást választottam. Holnap is nap lesz :-)

  • 30' Úszás: naggyon jó választás volt!

    Most este ellenben mint a mosott sz@r, így holnap csak hétfő lesz, remélem nem fogok úgy mozogni, mint egy robot...
  • Nincsenek megjegyzések: