kedd, augusztus 16, 2011

Erőcske és SwingPiramis

Reggeli gyors edzés:
  1. Bemelegítés + SMR

  2. C&P + TPU
      (5-5)@16 + 5
      (5-5)@24 + 5x(+@8)
      (5-5)@32 + 5x(+@16)
      (5-5)@40 + 5x(+@24)

      fő rész: 3x(1-2 létra), összesen C&P (9-9)@44 és TPU 9x(+@32)

  3. SwingPiramis: Minden percben 20 ismétlés, a többi idő pihi:
    @24, @32, @40, @44, @48, @48, @44, @40, @32, @24

  4. Tépésgyakorlás: Férfi Egészségőr 6db-os kupac

  5. SMR
Most picit nagyobb súllyal, de kevesebbet létráztam: szükségét éreztem egy nagyobb súlyos melónak.

A SwingPiramis-ban nagyon eltökélt voltam, azaz nem tartottam a közepén 1 perc rendkívüli pihit, hanem folyamatosan végigvittem. Azért jó volt a végén visszaérni a @24-hez...

Edzésen kívül még bemutató jelleggel ebéd előtt:
  • Egy pakli "ProPoker" francia kártya tépése (55 lap): pikk-pakk

    Nem nagyon szoktam mostanság kártyát tépni, mert a reklámkiadványok sokkal melósabb tépések, a kártyát igazából csak felmérésre használom. No meg pénzbe is kerülnek, a prospektusok, kiadványok meg ingyen vannak és szinte korlátlan mennyiségben állnak a polcon, pincében.
    De azért hamarost veszek két pakli Piatnik-os magyart, hogy felmérjem 20mp alatt vagyok e már benne.

    Más. Rendeltem a TacTicalból többek közt egy új SMR hengert, mert a mostani iszonyat puha lett középen, már teljesen szétnyomtam. Az még kék volt, ez az új sárga lesz és Nagy Laci RKC szerint sokkal tartósabb anyagból van. Hiszek neki. Remélem a héten megjön.

    Holnap szerda.
  • Nincsenek megjegyzések: