péntek, október 07, 2011

Arnold

Arnold-hívő vagyok: még középiskolás koromban olvastam ronggyá az „Utam a csúcsra” című könyvét és néztem a hangalámondásos, százszor átmásolt korai filmjeit (Conan a barbár, Commandó, stb.) egy kölcsönvideón.
Ha ezek nem lettek volna, tuti, hogy egyetlen súlyzót sem veszek sosem a kezembe.

Itt egy nagyon jó kis rövidfilm róla, annak apropóján, hogy most avatta fel a szobrát, a 2 hónapja megnyílt szülőházból emlékmúzeum előtt. Tiszta személyi kultusz, ha politikus lenne. De, hi-hi, az is volt...

Mindenesetre a Weider-fivérek mellett döntően hozzájárult a mai fitneszipar kialakulásához.

És még nincs vége: „Maradj éhes, amíg élsz!”

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jómagam Arnold Testépítés enciklopédiája nyomán fogtam súlyt a kezembe.
Bajzáth RKC

Sanyi, aki csak jelenteni tud oroszul írta...

Akkor még néhány Svarci-film 30-40-szer megnézve, és te is lehetsz rajongó... :-)
Sajnos a kormányzói beszédei már kimaradtak nekem, de remélem lesz egy-egy fanatikus, aki lefordítja!