szombat, október 08, 2011

Uszodai edzés és úszás

Vége a nyárias időnek, így az uszodai edzőterem elviselhető hőmérsékletűre hűlt. Vettem is egy 10 alkalmas bérletet, így az úszások előtt most már mindig lesz egy kevés súlyzós edzés. Ezeken a termi edzéseken döntően 10 ismétlések felett maradok, azaz inkább az izomtömeg megtartása/fejlesztése lesz a cél, az erőt meghagyom a golyóknak.
  1. Bemelegítés

  2. Fogáserő: 3 kör
      "Világ körül" - (1-1 kör)x(2x20kg)
      RT-emelés - (5-5)x60kg
      Kézisúlyzó emelés és tartás (szélső tárcsát fogva) - (12,5kg-12,5kg)x(10-12mp)

  3. Fekvenyomás + Evezés ferdepadon rúddal: 3x[10x90kg + 10x80kg]
  4. Nyomás ferdepadon kézisúlyzóval + Kalapács bicepsz: 3x[10x(30kg-30kg) + 10x(30kg-30kg)]

  5. Nyújtás, Lógás (henger nincs)

  6. 50' Úszás
A teremben teljesen egyedül voltam, az uszodában pedig mindössze hárman úsztunk. A többiek szauna, gyógyvíz. Ezeket sajnos nekem egyelőre nem lehet.

A "Világ körül" az uszodai tárcsákkal brutálisan nehéz feladat, mert a tárcsák nagyon zsírosak, azaz közel nem tapadnak úgy, mint a Jaga-beliek. El is ment a forgatással az erő zöme, így másik két fogáserős gyakorlatban biztonsági ismétlések voltak.

A súlyzós részben nagyon visszafogott súlyok, inkább a pihenőket kurtítottam, végül is több mint két hónapja voltam utoljára edzőteremben. Csak nem kellene holnap úgy mozogni, mint egy robot...

Az úszás során a szokott hát-gyors páros mellé beraktam egy 20 perces mellúszást is, lazítandó a teremben igénybe vett izmokat.

Kellemes délután.

Nincsenek megjegyzések: