szombat, október 15, 2011

Uszoda

Az elmúlt egy hét alatt kissé rágódtam ezen az uszodai edzőtermi edzésen: maradok itt is a 2-3 gyakorlatos erőkörnél, csak az intenzív MetCon helyett egy kis mennyiségi részecske (ennyi maradt a klasszikus testépítésből, 3 év alatt tudtam magam kivakarni belőle) és természetesen úszás lesz. Az RT-emelést az uszodában fogom végezni, mint azt már egyszer régebben elhatároztam: féltem a golyóimat.

Ha eccer k.rva sok pénzem lesz, akkor a teljes ELITE golyókészletemet lecserélem a mostanság divatos RKC bellekre, mert azokról állítólag nem pattogzik a festék. Mondjuk az enyéimről sem, (legalábbis a fülekről) mert naggggyon vigyázok rájuk. Amikor én fejlesztettem a készletemet, akkor még híre-hamva se volt ezeknek az RKC golyóknak: a TacTical is az ELITE frankóságát szajkózta. Na mindegy, ez van, ezzel főzünk...

Ennek megfelelően ma:
  1. Bemelegítés

  2. RT-emelés maxra: 3x(1-1)x75kg, ballal rásegítéssel

  3. Nyomás ferdepadon rúddal + Evezés ferdepadon rúddal + Fogáserő:
      5x60kg + 5x60kg + RT-emelés (3-3)x65kg
      5x80kg + 5x80kg + RT-emelés (3-3)x65kg
      5x90kg + 5x90kg + RT-emelés (3-3)x65kg

      3 kör: 5x100kg + 5x100kg + "Világ körül" (1-1 kör)x(2x20kg)

  4. Mennyiségi részecske: 3 kör, a gyakorlatok közt 10-15mp pihi, a körök közt 2 perc
      Nyomás vízszintes padon kézisúlyzóval - (12-12)x(30kg-30kg)
      Bicepsz ferdepadon kézisúlyzóval - (12-12)x(15kg-15kg)
      Felhúzás - 12x100kg

  5. Nyújtás, Lógás (henger nincs)

  6. 30' Úszás
Jó volt, a mennyiségi részbe betettem május óta először a felhúzást, de csak 100kg-mal. Egy kis nosztalgia...

Az úszásnál 30 perc után nagyon szétesett a mozgásom, így ki is szálltam, de elég is volt máról és a hétről.

Holnap vasárnap.

2 megjegyzés:

Nagy Laci írta...

Pár év és vadászni fognak az ELITE bellekre,úgy mint most az első CLASSIC szériára.Sőt,szerintem már most simán el tudod adni.Én túladtam @16,@24,@32 és @40 kettlebelleken is.
Már csak első @16 van meg és a @60-as.De ezek tuti,hogy maradnak.Tény,hogy ezekről a DD bellekről,de ott is azokról amik a legutóbb jöttek ki,nem pattogzik le a festék,tehát sokkal strapabíróbbak és a súlyuk is sokkal pontosabb.Az ORIGINAL is DD,viszont azokról nagyon apró és nagyon vékony festék kopik le,de a fülről egyáltalán nem.Nekem ez a kétfajta van.

Sanyi, a lomos gyerek írta...

Ez azért biztató: „ezekről a DD bellekről,de ott is azokról amik a legutóbb jöttek ki,nem pattogzik le a festék”, azaz ezek szerint itt is rezeg a léc festékügyben.
Nálam akkor pattog le, ha láncra kötöm, vagy két golyót egymáshoz fogok. De mivel ezeket nem teszem, így nem pattog.

Akkor legyen igazad, várok még pár évet, hátha még feljebb is megy az értéke. Végül is a MÉH-telepeken megy fel a vas ára :-)