szerda, február 20, 2013

3x10 perc

Ma közepes nap. Holnap lett volna, de akkor nem fogok ráérni:
  1. SMR + Bemelegítés
  2. Váltott kezes Clean&Press, letétel nélkül: 2x10x(@24-@24), 2x5x(@32-@32), a felvezetés

  3. Váltott kezes Clean&Press, letétel nélkül: 5x(minden két percben 5-5)x@40
  4. Váltott kezes Clean&Press, letétel nélkül: (15-15)x@36, majdnem maximális ismétlésre
  5. Padra fellépés: 10x(minden perc elején 3-3, a golyó serlegtartásban)x@40

  6. Tépésgyakorlás: RTerápia 10db. Összesen 14-15 nagy erejű és ugyanennyi félerejű tépés
  7. SMR
Az első 10 perc:
Minden két perc kezdetén kezdtem neki. Egy C&P bal oldalon, majd kézcsere és C&P a jobb oldalon, ismét kézcsere, és így tovább, amíg el nem értem az 5-5 ismétlést. Ehhez szinte pontosan 1 perc kellett, így a másik perc megmaradt pihenni.
Komoly terhelés, hiszen az összesen 10 nyomás és 10 felrántás mellett még volt 9 lendítésszerű mozdulat is, amikor a kézcsere volt. Az ötletadó ez a videó:



Kb. a 8. perctől kezdődik ez a rész, bár ott már a lehozás során kart cserél, azaz nincs külön lendítés a nyomások közt. A videót Bajzáth RKC túrta fel.

Második 10 perc:
Az erőrész után természetesen nem álltam meg, hogy ne teszteljem magam a @36-os golyóval az előző gyakorlatban. 15-15 ismétlésig mentem el (ez kb. 3 perc folyamatos meló volt). Mivel holnap is van nap, így itt megálltam. Kb. 3-4 lehetett még bennem, de akkor totál kiszipolyoztam volna kis habtestem.
Nyáron letesztelem pihenten is, azaz amikor nem lesz előtte külön erőrész. No, meg persze a @40-nel is jó lenne egy felmérés belőle. Ez volt a mai kondicionáló rész. :-)

Harmadik 10 perc:
Székre lépkedés. Ez egy aljas gyakorlat.

Edzés végén tépés: 10 RTerápiát kaptam szét (a szokásos 9 helyett). Nagyon jó, erőtől átitatott tépések voltak, semmi erőlködés. Érzem, hogy megint fejlődtem egy keveset a rombolásban. Mert rombolni jó!

Holnap csütörtök és végre itt az újabb Naruto Shippuuden!

Nincsenek megjegyzések: