csütörtök, február 28, 2013

3x10 perc

Kora reggeli közepes nap, éhgyomorra:
  1. SMR + Bemelegítés
  2. Felvezetés: Duplagolyós kombó: 2x(@24-@24), 2x(@32-@32). A kombó: 5 dupla clean + 5 dupla MP + 5 dupla clean + 5 húzódzkodás

  3. Dupla C&P+MP: 10x(minden perc elején egy C&P+MP)x(@40-@40)
  4. Húzódzkodás-változatok: 10x(minden perc elején 5), összesen 5 féle változatban 50 húzonc
  5. Dupla Clean: 10x(minden perc elején 5)x(@32-@32), az utolsó mentben 15. Össz: 60 dupla clean

  6. Tépésgyakorlás: Glamour, Joy magazinok, majd dupla magyar (Piatnik)
  7. SMR
Az első 10 perc:
A szokásos gyakorló jellegű nyomáspár. Eredetileg két földről indított C&P lett volna, de hajnalok hajnalán csak nem kellene dübögni a 4. emeleten a @40-es golyókkal, így a C&P+MP párosnál maradtam.

Második 10 perc:
Volt köteles húzódzkodás (szűk valamint széles fogással), testtel szembefordított tenyerű, testtől elfordított tenyerű (szűk valamint széles fogással). Azaz ötféle változat, mindből 2x5 ismétlés.

Harmadik 10 perc:
Dupla clean. Az öt ismétlések folyamatosak voltak, azaz nem raktam le közben a golyókat. Az utolsó körben kissé felszívtam magam és 15 ismétlést pörgettem le.

A fogáserő tépés volt. Még hétfőn vettem két pakli Piatnik márkájú (piros dobozos) magyar kártyát. Azokra is sort kerítettem (természetesen egybetéve a két paklit, azaz 66 lap egyben), majd a keletkezett négy félpaklit negyedeltem is.

Jöhetett a jól megérdemelt reggeli.

Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: