csütörtök, február 07, 2013

Meló előtt

Ma kiugrottam az ágyból és reggeli helyett edzés:
  1. SMR + Bemelegítés
  2. C&P felvezetés: (5-5)x@16, (5-5)x@24, (5-5)x@32, (5-5)x@36, (5-5)x@40

  3. C&P Létra: (4-4-4-4-4), a létrákban az 1-2. fok @44, a 3-4. fok @40, összesen 50-50 nyomás
  4. Snatch: 5x(minden 2 percben 20-20 ismétlés)x@24, összesen 200x@24, 10 perc alatt

  5. Gripper: 5x(5-5), utolsó sorozatként mindkét oldalon egy kisebb mérettel amennyi megy
  6. SMR
Több szempontból is eltértem az edzéstervemtől. Egyrészt ismét létráztam, de most egy golyóval. Az oka, hogy az egyik ismerősöm pont 4-4-4-4-4 létránál jár a @28-as golyójával és most 30 perc alatt tudja ezt a mennyiséget (én ajánlottam neki a létrákat, mert rendes gyerek vagyok és szeretek másokkal is kitolni).
Úgy véltem, hogy még tud az időn lefelé szorítani, mielőtt tovább lépne az 5-ös létrákra. Ezt tesztelendő volt ma az egygolyós létra. A @28-cal elmondása szerint karonként 7-8 ismétlést tud maxon, ezért lőttem be @40-@44 körülire a saját terhelést. Minden 5 percben volt egy 4-es létra. Bizony lihegtető, hiszen itt minimum kétszer annyi ideig tart egy-egy létrafok, mint a dupla golyós létrák esetén. Így összesen 25 perc alatt volt meg az előírt mennyiség.
Másrészt le kellett hogy fárasszam magam idegileg, hogy lakonikus nyugalommal szemlélődjek egész nap, amikor valamit összerakva, kimarad 4-5 csavar és 2-3 rögzítő elem, illetve ne húzzam fel magam olyan kérdéseken, mint „Hogy a kis f...omba volt ez a bútor a másik szobában összerakva?!” :-)

A létrák után egy levezető 200-as snatch a @24-gyel, majd gripper. Csak óvatosan, mert kell még ma az erő a csavarhúzót fogni. Csak nem égetem magam egy akkus csavarhúzóval... :-)

Holnap péntek és itthon tovább folytatódik a rumligyártás.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Köszi Sanyi!A gatyát fel kell kötnöm a 25 perchez de majd igyekszek! Nyár elejére meglesz!

Üdv:jani

Névtelen írta...

Hamarabb meglesz az a 25 perces idő!