péntek, február 22, 2013

3x10 perc

A mai edzéske:
  1. SMR + Bemelegítés
  2. Duplagolyós kombó: 2x(@24-@24), 2x(@32-@32), a felvezetés. A kombó összetétele: 5 dupla C&P + 5 dupla clean + 5 húzódzkodás

  3. Dupla C&P+MP: 10x(minden perc elején egy C&P+MP)x(@40-@40)
  4. Húzódzkodás: 5x(minden perc elején 2 ismétlés)x(+@24), majd 5x(minden perc elején 5)
  5. Panel-Farmer:  3x(le=90lépcső + 30mp pihi + fel=90lépcső + 60mp pihi)x(@32-@32), azaz a 4. emeletről a pincébe, majd vissza. Pontosan 9,5 perc meló

  6. Függeszkedés(3): 2x1perc, mindkét oldalra
  7. SMR
Az első 10 perc:
Minden perc elején egy dupla C&P, majd visszaengedve a golyót tartóba, onnan egy MP. Előző alkalommal az utolsó párosnál befuccsoltam, de már a 7. és a 8. is nagyon munkás volt. Na, ennek vége: simán végigtoltam a 10x2 ismétlést. Lehet erősödtem ismét valamit?

Második 10 perc:
Az első öt percben a @24-es golyóval húztam minden perc elején duplákat, de aztán jobbnak láttam csak saját testsúllyal húzni percenként ötöket. Az előző gyakorlat azért lefárasztotta a kis hátamat.

Harmadik 10 perc:
Panel-Farmer. Most csak két @32-es golyóval, de csökkentett pihenőkkel. Fent garantált a 170+ pulzus. Aki még nem próbálta, annak melegen ajánlott...

A fogáserő függeszkedés, legalább nyúltam egy kicsit. Szeretnék 2 méter lenni...

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: