vasárnap, február 10, 2013

Uszoda extrával

Pénteken sikerült befejezni a lakás átrendezését. Ennek örömére szombaton egész nap lógáztam a lábam és néztem ki a fejemből bután (persze délelőtt meló), ma pedig következett a szokásos hétvégi uszodai kirándulás:
  • Fekvenyomás: 5x60kg, 5x80kg, 5x100kg, 5x5x117,5kg
  • Szumó elemelés rúddal: 5x70kg, 5x110kg, 5x150kg, 5x5x180kg
  • Óriásszett (a gyakorlatok között nincs pihenő):
    1. Nyomás ferde padon kézisúlyzókkal:20x(30kg-30kg)
      Lehúzás csigán tarkó-mell váltva:20x(10lap)
      Invertált evezés: 20 (három részletben, a guggolóállvány elejére fektetett rúdon
  • 50' úszás: gyors és hát váltakozva, utolsó 10' mell
  • 10' gyógyvizes punnyadás: a kinti medencében
  • 3 kör szauna: közben tenyérdörzsike
Az elemelésnél minden ötös sorozat emel-letesz-fogást lazít-újra fog-emel stb. felosztásban volt, azaz valójában 5x1 az 5. Már most érzem a combjaimat. Nem is tudtam, hogy vannak még combizmaim...
Az úszás előtt kivételesen nem volt szauna, mert rettentő hideg volt kerékpáron az uszodáig illetve a teremben is elég hűvös volt, ezért magamra kentem egy kis Nicoflex kenőcsöt. Ezzel pedig szaunába bemenni kész önkínzás, olyan, mintha a bekent felületeket milliónyi felhevített tűvel szurkálnák: a múlt héten sikerült megtapasztalnom :-). Kb. 5 percet bírtam ki és menekültem a jéghideg vízbe.
Az úszásnál 50 percet nyomultam, mert ma valahogy unalmasnak találtam. Vagy fáradt voltam az elemeléstől és emiatt éreztem uncsinak.

Összességében kellemesen elfáradtam.

Holnap hétfő.

Nincsenek megjegyzések: