csütörtök, február 05, 2015

Csütörtöki húzások

A mai mozgás:
  • Golyós felvezetés @32: swing, clean, snatch, c&p, mp, dupla clean, dupla c&p, dupla mp
  • Húzódzkodás (+35kg): 5x1
  • Koffercipelés 2x90kg + MP @40 + Snatch @323x(2x12m + 5-5 + 30-30)
  • Wrist Roller @40 + Állóvádli 80kg: 2x(befelé-kifelé + 20)
A golyós felvezetés után egy kis húzonc (ez most sokkal jobban ment, mint a vasárnapi), majd egy triszett. A koffercipelés az edzőteremben volt, mert a tornateremben TRX-es edzést tartottak. Így adódik a 2x12 méter, ami nem sok, de kétszer kell felvenni benne a kofferokat, ami azért nehezítés, mert elég mélyről kell indítani.
Jó kis lihegtetősre sikeredett egy-egy kör: nem tartottam az egyes gyakorlatok között külön pihit, csak amíg munkahelyet váltottam. Nagy súlyú cipelés és nyomás után a 30-30 szakítás a @32-es golyóval rendesen adta az ívet. A körök között 2-3 percet pihentem, amíg megtaláltam a tüdőmet.
Az edzést egy kis fogáserősítéssel és vádlival zártam.

Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: