péntek, február 13, 2015

Pénteki @44

Ma nyomásos erőnap, 10 ismétléses triszettel és egy kis farmerrel. Végig a @44-es golyóval melóztam:
  • C&P létra + Húzódzkodás (+20kg) létra: (4-4), összesen 20-20 felvétel és nyomás és 20 húzonc
  • Renegát evezés + Padlónyomás + Snatch3x(10 + 10-10 + 10-10), a körök közt 3 perc pihivel
  • Farmer RT: 2x(oda-vissza az edzőeremben), golyóleeséstől-golyóleesésig :-)
Ennyi. Az erőrész nagyon flottul ment, lassan itt az ideje, hogy elkezdjem építeni a harmadik létrát. A triszettben is végig a @44-es golyókkal melóztam, a renegát és a padlónyomás után a 10-10 szakítás elég ütősre sikeredett.
Edzés végén egy kis hosszútávú nyílt fogáserő. Összesen két kört mentem az edzőteremben (egy kör olyan 70 méter, de majd pontosan lemérem), ha már lekívánkoztak a golyók, akkor leraktam, kis pihi és indultam tovább.

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: