hétfő, február 23, 2015

Hétfői húzások

A tegnapi wellness után ma is egy rövid edzést tartottam, kivételesen késő este:
  • Elemelés: 2x5x60kg, 2x5x100kg, 2x5x140kg, 2x5x170kg, 5x190kg, 5x200kg, 10x150kg
  • Köteles húzódzkodás: 5x3, extra magasra húztam őket
  • Duplagolyós gyakorlás @32-@32: 5 kör az alábbiakból, minden ötös kupacnak percenként kezdtem neki, 20 perces kényelmes meló
    • 5 dupla clean
    • 5 dupla mp
    • 5 dupla clean
    • 5 fűrészelős nyomás
  • Szegtörés: 7.6x260, 7x200
  • Szauna: 1 kör
Megérkezésemkor a tornaterem csurig volt TRX-es lányokkal, így a teremben kezdtem egy kis felhúzással. Semmi erőlködés, csak fellépkedtem 2 mázsáig, az első 4 sorozatban dupla 5-ös ismétlésekkel. Végül is csak kimaradt a szokásos duplagolyós felvezetés. A levezető 10-es sorozat is csak 150 kg-mal volt.
Az elemelések végeztével a tornaterem kiürült, csak páran maradtak zsákolni illetve saját testsúlyos gyakorlatokat végezni, így már elfértem. Egy kis húzódzkodással kezdtem. A TRX-es gerenda végére akasztottam a kötelet, ezért a szokásosnál jóval feljebb tudtam magam húzni, hiszen nem akadt bele a fejem a gerendába. Elég is volt így az 5x3.
A fő részben egy kényelmes, gyakorlós duplagolyós kupacot toltam. Összesen 50 dupla clean, 25 dupla mp és 25 fűrészelős nyomást végeztem 20 perc alatt. Ügyeltem, hogy nagyon ne lihegősödjem meg (ezért is volt a percenkénti végrehajtás), de azért sikerült jól leizzasztanom magam. Szegtöréssel és szaunával zártam.

Tök jól esett ez a mai edzés: semmi extra terhelés, mégis kellemesen elfáradtam.

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: