vasárnap, február 01, 2015

Vasárnapi húzások és szauna

Késő délutáni edzés. A gyógytornát szerdára tettem, mert naaagy családi összeröffenés volt nálunk és nem értem volna oda időre. Így is a sok zabálás érződött a húzódzkodáson, mintha egy kő lett volna a gyomromban, pedig csak vaddisznóhús volt :-)
Egy közepes napot toltam:
  • Golyós felvezetés @32: swing, clean, snatch, c&p, mp, dupla clean, dupla c&p, dupla mp 
  • Húzódzkodás: 3, 3x(+10kg), 3x(+20kg), 3x(+25kg), 3x1x(@32), 2x3x(+25kg)
  • Felhúzás 180kg + MP @40 + Farmer 2x40kg3x(5 + 5-5 + oda-vissza az edzőteremben)
  • Snatch @32: 5x(10-10), kis pihikkel
  • 2 kör Szauna
Ennyi. A golyós felvezetés után húzódzkodás volt a mai erőgyakorlat, de mint már utaltam rá, nagyon nehéznek éreztem magam, így csak 3x1-et húztam a @32-es golyóval. Az edzés fő része egy triszett (a gyakorlatok között nem volt pihi, a körök között 2-3 perc), végül zárásként egy kényelmes tempójú szakítás @32-es golyómmal. Levezetésként 2 kör szauna. Már egy hete ingyenes, de még csak most jutottam be.

Holnap hétfő és melóhegy. Meg kedden is, nagyon összejöttek mostanság a dolgok.

Nincsenek megjegyzések: