szerda, február 18, 2015

Szerdai nyomásos

Bazsi hétfő óta itthon van influenzával: 38-39 fokos lázban. Mára már jelentősen alábbhagyott, így kimerészkedtem edzeni. De edzés közben már éreztem, hogy bennem is lappang valami.
Az erőrész jól ment, de a triszett nagyon megfogott, egyszerűen nem volt erőm. A végére következett volna egy kis szakítás, de a kis @24-es golyót 10-10-10-10 után leraktam, borzasztó rosszul esett. Helyette egy kis fogáserő volt a lapátnyéllel. Érdekes, azt flottul elvégeztem.
A mai edzés:
  • C&P@48 létra: (3-2-2), összesen 12-12 felvétel és nyomás
  • Húzódzkodás 15kg + Padlónyomás @48 + Egylábas vádli3x(5 + 5-5 + 30-30)
  • Wrist Roller @40: 3x(befelé-kifelé)
Ennyi. A létrákban letoltam életem első 3-3 ismétlését a @48-as golyóval, aztán még két 2-es létrát. Innentől jött ki belőlem a betegség előszele, de azért így is sikerült egy tisztességes kis edzést kerekíteni.

Holnap csütörtök és majd meglátom. Ja, amúgy edzés után Rékáért is érte kellett menni a suliba, influenza gyanúval hazaküldték. A fél tanári kar hiányzik, felnőtteknél súlyosabb. Bazsi két nap szenvedés után mára már láztalan.

Nincsenek megjegyzések: