vasárnap, február 22, 2015

Vasárnapi wellness

A szerdai edzés óta ma mentem a terembe. Mindkét gyerekemen átment az influenza (holnap már mennek suliba), én egy láz nélküli erős torokfájással és egy kis köhögéssel megúsztam. Jobbnak láttam azért nem kísérteni a sorsot, ezért pár napot kihagytam edzésügyileg. Ma is csak egy biztonsági erőprogramot vittem végig, komolyabb lihegtetés nélkül:
  • C&P létra + Húzódzkodás (+20kg) létra: (3-3-3), összesen 18-18 felvétel és nyomás és 18 húzonc
  • Szegtörés: 7x220, 7x200
  • Gyógytorna60 perc nyújtás Mesivel
  • Szauna: 1 kör, csak semmi mazohizmus
Ennyi. Az erőrész flottul ment, simán nyomhattam-húzhattam volna 4-es létrákat is, de azért az elmúlt pár nap óvatosságra késztetett. A gyógytorna után is csak egy kör szaunát toltam.

Holnap hétfő.

Nincsenek megjegyzések: