vasárnap, február 08, 2015

Vasárnapi wellness

A mai mozgolódás:
  • Golyós felvezetés @32: swing, clean, snatch, c&p, mp, dupla clean, dupla c&p, dupla mp
  • Elemelés: 5x60kg, 5x100kg, 5x140kg, 5x180kg, 5x200kg, 3x210kg, 10x180kg
  • Gyógytorna: 60 perc
  • Szauna szeánsz (3 körös): egy szaunamester tanonc vezetésével
Ez a vasárnap ebéd utáni gyógytorna időpont nagyon szoros számomra, mert a vasárnapi ebédek azért elég fogósak nálunk. Meg laktatósak. Meg álmosítóak. Ma is egy fél órával értem ki hamarabb, mint ahogy a nyújtás kezdődik. Ebbe az időbe ellenben pont belefért a gyors golyós felvezetés és egy fellépkedős elemelés. A levezető 10 ismétléses sorozatot most 180kg-ból húztam.

A gyógytorna-nyújtás hozta a maga kis diszkrét brutalitását, de egyben nagyon jól is esett a felhúzások után.

A szaunával szerencsém volt: egy szaunamester tanítvány (az egyik tulaj) éppen akkor kezdte a szeánszát pár ismerősének. Én még pont befértem hozzájuk. Sosem vettem még részt ilyenben, így legalább láttam, éreztem és végigizzadtam. Nagyon frankó volt!

Na, ilyen lehet egy tökéletes edzésnap 40 feletti gyerekeknek :-)

Holnap hétfő.

Nincsenek megjegyzések: