kedd, szeptember 17, 2019

@28-as meló

A mai mozgolódás egy közepes nap:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swingek: 4x10x@40, a @28-as golyót nagyon könnyűnek tartom, nem adja az érzést
  • @28-as meló:
    • egykezes swing: 2x(10-10)
    • clean: 2x(10-10)
    • half snatch: 2x(10-10)
    • bup: 2x(5-5)
    • váltott kezes nyomás + duplaclean + duplamp: 2x(3 + 3 + 3)
    • dupla cp&mp: 5 (a felvételek minden esetben padlóról indultak)
  • Húzódzkodás FG-n: 6x5, kétféle fogással
  • Evezés FG-s kézisúlyzóval: 2x(10-10)x42,5kg
  • Fekvőtámasz + Mellnyomó gép: 2x(10 + 10), jól lefárasztottam a mellizmokat :-)
  • Bicepsz kötéllel csigán: 2x10x(10 lap)
  • Tricepsz kötéllel csigán: 2x10x(12 lap)
  • Függeszkedés: 3x1 perc, háromféle fogás
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: tóban úszás, 1 kör kristályszauna, tóban úszás, melegvizes ücsörgés, váltó zuhany
Ennyike.
A bevezető lendítésnél néhány sorozatot a @40-es golyóval toltam, a @28 erre nekem nem alkalmas. De aztán már valóban a @28-as golyóval dolgoztam. Fogáserős meló követte, majd egy kis mellizom. Hoztak egy új (persze erősen használt állapotú) mellgépet. Bele kell ülni és úgy kell vízszintesen előre nyomni. Nagyon jó a szöge, ráadásul többféleképpen is meg lehet fogni, így a fekvőtámasz mellé beraktam szuperszettbe. Egy kis bicepsz-tricepsz a végére és kész.

Holnap szerda.

Nincsenek megjegyzések: