hétfő, szeptember 02, 2019

Fogáserős

Őszi idő, eső, napközben 15-16 fok. Ma hanyagoltam mindenféle ballisztikus jellegű mozdulatot az ujjam gyógyulása érdekében, amúgy gyakorlós nap a Rolling Thunderes melóra kihegyezve:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • BUP + Duplagolyós szumó elemelés: 5-5 + 10, két sorozat @20, két sorozat @24, végül négy sorozat @28, összesen 40-40 BUP és 80 elemelés, minimális pihikkel
  • Húzódzkodás: 5, 5x(+@8), 5x(+@16, 3x3x(+@20), összesen 19 húzonc
  • Rolling Thunder: (3-3)x60kg, (3-3)x70kg, 3x(3-3)x85kg, 10x(1-1)x75kg, 3x(15mp-15mp)x75kg
  • Tárcsás bicepsz: (5-5)x10kg, 3x(3-3)x15kg, továbbra is fogós ez a 15 kg-os fém súlyzótárcsa
  • Rázókötél(d=50mm, h=16 méter): 12x(20mp meló + 20 mp pihi), 3x(4 féle gyakorlat)
  • Függeszkedés: 1 perc
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 kör kristályszauna, tóban úszás, melegvizes punnyadás, a végén váltó zuhany
Ennyike.
Mivel a Rolling Thunderhez azért rendesen be kell melegíteni a törzsizmokat (és ugye a lendítések ma kimaradtak), így a BUP mellé beraktam a szumó elemelést. Mindig azzal a golyóval (illetve kettővel), amivel a BUP-ot toltam. Egy kis húzódzkodás követte: itt nem raktam fel FG-t, így nagyobb súlyt is fel tudtam kötni. A fő szám a Rolling Thunder volt, aztán tárcsás bicepsz. A Rolling során egy helyi érdeklődő odajött és rápróbált. Épp a 70 kg-nál jártam, persze moccantani sem tudta. :-) Csak a súlyt látják és nem gondolnak bele a fogóba...
A lihegtetős rész kötél volt. Mivel kint esik, ezért bent végeztem, jó nagy zajt csinált: legalább mindenki odafigyelt :-)
Egy kör szauna és kész.

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: