szombat, szeptember 07, 2019

@32-es meló

Őszi idő, eső és hideg. Ma a változatosság kedvéért csak a @32-es golyókkal melóztam:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • @32-es meló:
    • kétkezes swing: 3x20
    • egykezes swing: 3x(10-10)
    • clean: 3x(5-5)
    • half snatch: 3x(10-10)
    • military press: 3x(5-5)
    • dupla military press: 3x5
    • húzódzkodás FG-n: 3x5x(+@8)
    • renegát evezés + fekvőtámasz a golyók fülén: 3x(10 + 10)
    • szumó elemelés + panel farmer: 3x(10 + 20 lépcső fel-le)
  • Gripper: 3x(5-5)CoC2
  • Lábemelés függeszkedve + Függeszkedés: 3x(10 + 30mp)
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: tóban úszás, 1 kör kristályszauna, tóban úszás, váltó zuhany
Ennyike.
Fogtam először egy @32-es golyót, majd kettőt. Kicsit használtam a húzódzkodót, no meg lépcsőt. Próbáltam minimálisat pihenni, legtöbbször egy sorozat után sétáltam egy kis kört az edzőteremben és jött a következő menet. A gyakorlatok között is ugyanennyit pihentem, csak a duplagolyós nyomások után volt több pihi. Bő egy órába belefért a @32-es meló, a gripper és a lábemelés.
Egy kör szauna követte. A tó egyre hidegebb, ezáltal egyre jobb!

Holnap vasárnap.

Nincsenek megjegyzések: