hétfő, szeptember 23, 2019

@32-es nap és kötél

Ronda, novembert idéző idő: hideg, csepegős eső, köd, felhők közvetlen felettünk. Ideális nap egy jó kis edzésre és szaunára:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • @32-es meló:
    • kétkezes swing: 10, 15, 20
    • egykezes swing: 5-5, 10-10, 15-15
    • clean: 5-5, 10-10
    • half snatch: 5-5, 10-10
    • military press: 5-5, 10-10, azért ez durva volt
    • dupla military press: 2x5
    • húzódzkodás FG-n: 3, 3x(+@6), 3x(+@12), 3x(+@6), 3, összesen 15 húzonc
    • renegát evezés + fekvőtámasz a golyók fülén: 2x(10-10 + 10)
    • szumó elemelés + panel farmer: 2x(10 + 20 lépcső fel-le)
  • Rázókötél(d=50mm, h=16 méter): 12x(15mp meló + 15 mp pihi), 3x(4 féle gyakorlat)
  • Függeszkedés: 3x30mp, más-más fogással
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 kör kristályszauna, tóban úszás, melegvizes punnyadás, váltó zuhany
Ennyike.
Teljes test edzés. Nagyon nem erőltettem a dolgot, mert a tegnapelőtti kis célzott mellizom edzés egész pofás izomlázat hozott mára. De azért a katonai nyomásban 10-10 frankó ismétlést toltam a @32-es golyóval, hogy azért elmondhassam, ma sem keltem fel hiába :-)
A golyós meló után előszedtem a kötelet. Már régen volt, mostanában nem jött ki lépés rá, mert állandóan iskoláscsoportok voltak a teremben, nem fértem el vele. Kint nagyon morcos az idő, így bent csapkodtam a padlóhoz, jó nagy zajt csináltam vele :-). A @32-es meló után kicsit visszavettem a szokásos 20 mp meló - 20 mp pihi helyett 15-15 volt. Annyira nem könnyít ez az 5 másodperces munkarész lecsípés, mert a pihikből nagyon hiányzott a vége felé az ott szintén lecsípett 5 mp. Egy keveset függeszkedtem (inkább a nyújtás, mintsem a hosszútávú fogáserő miatt) és jöhetett a szauna.

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: