szerda, szeptember 25, 2019

@28-as meló

Továbbra is ronda novemberi idő: hideg, csepergős eső, köd, felhők. Bazsi múlt hét vége felé hazahozott valami betegséget, ő már kifelé lábal belőle, Réka meg befelé. Bettiben és bennem is bújkál valami: fájdogál a torkunk és én köhécselek is. Amúgy az orvosi rendelő (Betti elvitte Rékát) tömve van ilyen légúti panaszokkal betegeskedő emberekkel. Mintha február lenne.
Edzésügyileg közepes nap, de visszavettem a direkt lihegtetős gyakorlatokból:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swingek: 6x10x@40, összesen 60 lendítés
  • @28-as meló: 3 sorozat, minden gyakorlatnak percenként kezdtem neki
    • duplaclean: 5
    • duplamp: 5
    • húzódzkodás FG-n: 5
    • váltott kezes nyomás: 5-5
    • panel-farmer: 20 lépcső fel-le
    • Szűk 15 perc kötött tempójú meló
  • Evezés FG-s kézisúlyzóval: 3x(5-5)x45kg, majd FG nélkül 20-20
  • Mellnyomó gép: 16, 12, 2x6, 10
  • Bicepsz csigán rúddal + Trricepsz kötéllel: 2x(10 + 10)x(10 lap)
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 kör kristályszauna, tóban úszás, melegvizes ücsörgés, váltó zuhany
Ennyike.
A múltkori gyakorlatsort feltuningoltam, most már egy kör 5 gyakorlatból áll, de maradtam továbbra is a három körnél. Minden gyakorlatnak percenként kezdtem neki, általában kb. 35 mp maradt pihenni minden percből. Kivéve a lépcsőmászást, mert ott mindössze 20. Fogáserős evezés követte, itt három sorozat után levettem az FG-t és anélkül 20-20 frankó ismétlést húztam a 45 kg-os súlyzóval. Mell és kar kiegészítőkkel zártam, no meg egy környi szaunával.

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: