szerda, szeptember 16, 2020

Húzások

Húzásos nap:

  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swingek: 2x10x@36, 2x10x@40, 2x10x@44, minden golyóváltás után 3 húzonc
  • Hát
    • Döntött törzsű evezés rúddal (minden ismétlés padlóról): 10x50kg, 10x70kg, 10x90kg, 2x10x100kg, 10x90kg, minden sorozat után 3 húzonc
    • Egykezes evezés: (10-10)x40kg, (10-10)x45kg, (10-10)x@48, minden sorozat után 3 húzonc
    • Lehúzás csigán: 4x12+, négyféle fogantyút használtam
  • Bicepsz
    • Állva francia rúddal: 4x10
    • Scott-pad francia rúddal:  2x10, szűk fogás
  • Egykezes függeszkedés: 3x, ameddig megy
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 kör kristály, tóban úszás, melegvizes punnyadás, váltózuhany

Ennyike.

Ma kicsit variáltam: nem volt külön húzódzkodás (pláne súllyal), hanem minden hátgyakorlat után azonnal húzódzkodtam hármat. Többféle fogást használtam, összesen 12 sorozatot húztam. Közte evezések és lehúzások, no meg persze lendítések az elején (ez jól bemelegíti a hátat, derekat az evezéshez, és felpörgeti a keringést). Végig 10 ismétlésekkel dolgoztam, kivéve a lehúzásnál, ahol amennyi szabályosan ment. Itt úgy választottam meg a súly, hogy minimum 12 sikerüljön.

Francia rudas bicepsz követte, 4 sorozat állva, majd kicsit megkurtítva a súlyt, 2 sorozaz szűk fogással Scott-padon. Egy kis függeszkedés és kész.

A szaunában nem sokan voltak, végre sikerült nyolcadikként beülnöm a melegvizes punnyadóba.


Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: