csütörtök, szeptember 24, 2020

Nyomások

Könnyű nap:

  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • BUP@28 + FG-s húzódzkodás: 10x(3-3 + 3), a húzoncnál kétféle fogást váltogattam
  • Vízszintes mellnyomó + FG-s Invertált evezés: 3x(12+ ismétlés sorozatonként emelkedő terheléssel), a 4. sorozat 4x3 ismétléses vetkőző; az evezésnél kétféle fogásszélesség
  • Köteles lenyomás csigán: 4x(10 + 5, sorozatonként emelkedő terheléssel), minden sorozaton belül 10 alul széthúzott kötéllel, majd 5 végig szűk fogású
  • Alkarprogram:
    • Rúd görgetése tenyéren hát mögött: (8+)x60kg, (8+)x80kg
    • Tartás hát mögött: 2x(ameddig megy)x130kg
    • Tartás hát mögött FG-n: 2x(ameddig megy)x80kg
    • Kézisúlyzó görgetése az ujjakon: 2x6x(2x35kg)
    • Függeszkedés variációk: 2x20mp egykezes, 2x40mp széles illetve párhuzamos fogással
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 kör kristály, tóban úszás, melegvizes punnyadás, váltózuhany
Ennyike.
Ma a BUP és az FG-s húzódzkodás gyakorlás jellegű volt: mindössze 3 ismétléseket végeztem sorozatonként, de 10 sorozatban. Ilyen is kell.
A szokásos kis mellnyomógép követte invertált evezéssel párban- A guggolóállványt használtam az evezéshez, így nem kellett az FG, mert az állvány merevítőrúdja egy nagy átlójú, téglalap keresztmetszetű acél.
Négy sorozat köteles tricepsz követte, majd alkar. Itt ma Wrist Roller lett volna, de az öltözőben hagytam a kötelet, visszamenni meg rossz ómen. Így a múlt heti programot ismételtem meg. Elég is volt.
Edzés után szauna, végre bele tudtam menni a tó után a melegvizes punnyadóba, kevesen voltak.

Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: