szombat, szeptember 12, 2020

Nyomások

A mai edzéske:

  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • BUP + FG-s húzódzkodás: 6x(5-5 + 5), a BUP esetén az első két sorozat @24, a többi @28, a húzoncnál kétféle fogást váltogattam
  • Vízszintes mellnyomó + Invertált evezés: 16x8lap+10, 12x10lap+10, 8x12lap+10, (4+6+8 + 10), az utolsó sorozat vetkőzős volt, az evezésnél kétféle fogásszélességet váltogattam
  • Köteles lenyomás csigán: 3x(10x széthúzott kötél a végpontban + 10x szűk fogás), sorozatonként egy lappal emeltem a terhelést, durva
  • Alkarprogram:
    • Wrist Roller: 2x(1 befelé - 1 kifelé - 1 befelé - 1 kifelé), az első sorozat @48, a többi @48+@8, brutális
    • Kézisúlyzó görgetése az ujjakon: 4x10x(2x25kg)
    • Függeszkedés variációk: 3x30mp (normál, párhuzamos fogás, széles), pihi nincs 
  • Snatch: 5x(10-10)@24, letétel nélkül, egy kis könnyed lihegtetős a végére
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 kör kristály, tóban úszás, váltózuhany
Ennyike.
A BUP-ok jóféle, lassú, feszített végrehajtásúak volt, így nem is kell nagyobb golyó. Mellé FG-s húzonc volt, a kettő együtt adta az ívet.
A második nyomás-húzás páros vízszintes mellnyomó, minden sorozatban két lappal emeltem a terhelést, miközben csökkent az ismétlésszám, a 4. sorozatban pedig visszafelé haladtam, de itt már feleztem az előbbi ismétlésszámokat. Nagyon keményre sikeredett ez az ucsó sorozat. Mellé invertált evezés.
A tricepsz mindössze három sorozat 10+10 ismétléses köteles lenyomás volt, bőven elég is ennyi belőle.
Az alkarban tekerés majd kézisúlyzó görgetés. A tekerésben a @48+@8-as terhelésre nagyon fel kell szívnom magam. 100 szakítással zártam.
Jó kis mozgolódás volt, nem sok gyakorlat, testépítős jellegű. Tetszik :-)

Holnap vasárnap.

Nincsenek megjegyzések: