péntek, szeptember 18, 2020

Nyomások

Nyomásos nap, azaz kis testépítős programom legkönnyebb napja:

  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • BUP@28 + FG-s húzódzkodás létra: 1-1 + 1, 3-3 + 3 , 5-5 + 5, 7-7 + 7, 9-9 + 9, előtte volt 2x(5-5)@24 felvezetésnek, a húzoncnál kétféle fogást váltogattam
  • Vízszintes mellnyomó + FG-s Invertált evezés: 3x(12+ ismétlés sorozatonként emelkedő terheléssel), az ucsó sorozat 3x5 ismétléses vetkőző sorozat, az evezésnél négyféle fogásszélesség
  • Rudas lenyomás csigán: 4x(10+), sorozatonként váltogattam a széles és a szűk fogást, minimál pihik
  • Alkarprogram:
    • Rúd görgetése tenyéren hát mögött: 3x(6+)x60kg
    • Tartás hát mögött: 3x(ameddig megy)x130kg
    • Tartás hát mögött FG-n: 3x(ameddig megy)x80kg
    • Kézisúlyzó görgetése az ujjakon: 3x10x(2x25kg-tól 2x35kg-ig)
    • Függeszkedés variációk: 4x30mp, (különböző fogásokkal), minimál pihikkel 
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 kör kristály, tóban úszás, melegvizes punnyadás, váltózuhany
Ennyike.
BUP-ban felmentem egészen 9-9 ismétlésig, közben FG-s húzoncok. Azért a 9 húzonc már elég nehéz volt, 6+3 felosztásban sikerült.
Kedvenc mellgépem következett invertált evezéssel. Az evezésnél ismét FG-t használtam, bár itt nem nehezít annyit, mint a húzódkodásnál. 4-4 sorozatot toltam, külön pihi nélkül. Durva volt.
Kis tricepsz program, most kötél helyett rúddal. Egy kis változatosság.
Az alkarprogramban tartásos gyakorlatok voltak rúddal, hát mögött. Elszórakoztam egy darabig, nem kellett sehová sem sietni.
Szauna és kész.

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: