szerda, augusztus 04, 2021

Súlylétrák - Függőlegesek

Továbbra is 15-18 fok napközben és szinte állandóan szemerkél az eső. Nagyon kellemes idő, szeretem. A mai edzéske:

  • BUP súlylétrában + Húzódzkodás: (3-3)x(@20 + @24 + @28) + 5 húzonc, öt létra, összesen 45-45 BUP és 25 húzódzkodás
  • Duplagolyós MP súlylétrában + Húzódzkodás: 5x(@20-@20 + @24-@24 + @28-@28) + 5 húzonc, három létra, összesen 45 MP és 15 húzódzkodás
  • Köteles bicepsz + Köteles fej feletti tricepsz súlylétrában: (5 + 5)x(@20 + @24 + @28), három létra, összesen 45 bicepsz és 45 tricepsz
  • Fogáserő:
    • Tépésgyakorlás: 960 oldalas prospektus 4 felé, aztán 20-22 db 480 oldalas tépés
    • FG-s függeszkedés 5x(30mp meló és 30mp pihi)
    • 1,5 perc normál függeszkedés
Ennyike.
Mennyiségi meló, ezt most súlylétrákkal értem el. A létrákban az egyes fokok között minimális pihik vannak, szinte csak annyi, amíg golyót cserélek.
A fogáserő jó kis meló volt, a postaláda tetején volt már Mo-ra utazásunk előtt is egy nagyon vastag prospektus, most hogy visszajöttünk, még mindig ott volt. Mivel nem kellett senkinek, így tegnap felhoztam, ma pedig összetéptem. A kezdő 960 oldalas tépéseket a gerinctől indítottam, aztán a keletkezett 4 darab vastagságát feleztem és úgy téptem össze. FG-s függeszkedéssel fejeztem be. Panel-farmer nem volt (majd a következő edzésen), a tépéssel nagyon elment az idő.

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: