péntek, augusztus 13, 2021

Súlylétrák - Vízszintesek

Tegnap nem jött ki a lépés az edzésre, de ma odatettem magam:

  • Fekvőtámasz állványon: 9x7, háromféle fogásszélesség, lassú és nagyon mély kivitelezés
  • Invertált evezés: 9x7, háromféle fogásszélesség, kétféle fogást váltogattam (párhuzamos, normál)
  • Duplagolyós padlónyomás súlylétrában: 5x(2x@20) + 5x(2x@24) + 5x(2x@28), 5 létra
  • Evezés golyóval súlylétrában: (5-5)@32 + (5-5)@36 + (5-5)@40, 5 létra
  • Térdemelés függeszkedve: 3x10
  • Fogáserő:
    • Tépésgyakorlás: 24-26 tépés (egy vékonyabb és egy vastagabb újságkupac)
    • Függeszkedés(+@20): (20mp jobb kar + 20 mp pihi + 20 mp bal kar + 20mp pihi + 20 mp kétkezes + 20mp pihi), 5 kör 10 percben
Ennyike.
Mennyiségi meló. A saját testsúlyos részben 7 ismétlésekkel dolgoztam, mindkét gyakorlatban 9 sorozattal és háromféle fogásszélességgel. Igenyösen átdolgozta a résztvevő izmokat.
A golyós részben súlylétrák voltak, nagyon-nagyon kevés pihikkel a létrafokok között. Okulva a múltkori súlylétrás evezésből, a @36-@40-@44 trió helyett a @32-@36-@40 trióval melóztam, így sikerült az öt létrát teljesíteni. Így is nagyon necces volt :-)
A fogáserőben ismét a @20-as golyóval függeszkedtem (a tépések után), csak most az egykezest váltogattam a normállal, de mindössze 20 mp melókkal. Elég is volt.

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: