hétfő, augusztus 02, 2021

Sokszor 5 - Függőlegesek

Igazi hegyi nyár: egész napos eső, napközben 15-16 fok. Nem is mentünk sehová, "pihentük" a nyaralást. Edzésügyileg függőlegesek:
  • BUP + Húzódzkodás: (5-5)@20, (5-5)@24, (5-5)@28, 5x(3-3)@32, minden sorozat után 3 húzonc
  • Duplagolyós MP + Húzódzkodás: 10x(@24-@24) + 5, 3 sorozat, egy kis mennyiségi meló
  • Panel-Farmer + Térdemelés függeszkedve: (10m + 32lépcső fel + 32lépcső le + 10m)x(@32-@32) + 10, három kör
  • Fogáserő: egykezes függeszkedés 5x(30mp - 30mp) + 1,5 perc normál
Ennyike.
Így a nyaralásból visszatérve kicsit testépítős módon szétszedem a gyakorlatokat egy darabig, soknak érzem a golyós függőleges nyomásokat. A fő fókusz a testsúly csökkentése: jelenleg 105-106 kg környékén vagyok, csak jó lenne ismét beférni 100 kg alá. Nagyon nehezen megy a húzódzkodás (pontosabban a magasabb ismétlésszámok elérése), no meg kicsit hiú is lettem magamra így 50 felé közeledve...
Alapvetően maradok az 5 ismétlések környékén, azaz aránylag nagy intenzitással dolgozom (75%), de a volumen fontos, azaz a mennyiségnek meg kell lennie. Tiszta testépítés. 
Kicsit agyaltam hogy visszamegyek a terembe, ugyanis hiányzik a szauna és a melegvizes ücsörgés, amibe a nyaralás alatt belekóstoltam. De a vírushelyzet miatt inkább nem teszem (bár dupla Pfizeres vagyok), mert azért az augusztus itt főszezonnak számít. Majd szeptembertől, akkor már nem lesznek gyerekes családok.

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: