vasárnap, augusztus 08, 2021

Súlylétrák - Függőlegesek

Tegnap nem értem rá edzeni, ma meg nagyon nem volt kedvem és erőm. Estére azért megembereltem magam és egy könnyített napot toltam. Amúgy szép őszi idő, kora estétől meg eső :-)

  • BUP súlylétrában + Húzódzkodás: (4-4)x(@20 + @24 + @28) + 5 húzonc, öt létra, összesen 60-60 BUP és 25 húzódzkodás
  • Duplagolyós MP + Húzódzkodás: 5x@24-@24 + 5 húzonc, egy gyors kis 5x5 kis golyópárral, hogy legyen még valami :-), összesen 25 MP és 25 húzódzkodás
  • Térdemelés függeszkedve: 3x10
  • Fogáserő:
    • Tépésgyakorlás: 28-30 könnyű tépés (három vékonyabb újságkupac)
    • Vastag köteles függeszkedés 3x(45mp meló és 45mp pihi)
    • 1,5 perc normál függeszkedés
Ennyike.
A BUP-os súlylétrában az eddigi 3-3 helyett 4-4 ismétlésekkel dolgoztam 5 létrában. Ezzel el is ment az a kevés kraft, amit össze tudtam kaparni. Hogy legyen még valami, toltam 5x5 + 5 duplagolyós MP-t és húzódzkodást. Pár sorozat lábemelés követte, majd fogáserő. Ez utóbbinál 3 sorozatban 45-45 mp-ig lógtam a kötélen az eddigi 5 sorozat 30-30 mp helyett. Kemény volt, mert utána épp hogy kibírtam a 1,5 perc normál függeszkedést, az alkarom a végére nagyon tiltakozott.

Holnap hétfő.

Nincsenek megjegyzések: