kedd, április 30, 2024

Smith, Tricepsz, Lépcső

Ma pihinap lett volna, de holnap nem tudok kimenni. Így a nyomásokat előrébb hoztam egy kis cipeléssel vegyítve:

  • Nyomás Smith-gépen:
    • Felvezetés: 5x(1, 2, 3, 4, 5 nagy lap), minden sorozat után 3x20 lépcső kettesével
    • Nagy súly lent megállított: 5x(4-5 ismétlések)x(6 nagy lap), minden sorozat után (3x20 lépcső)x(2x@32)
    • Mennyiségi: 3x(8-10 ismétlések)x(5 nagy lap), minden sorozat után 3x20 lépcső kettesével
  • Ülő vízszintes mellnyomógép: 3x(amennyi megy)x(8-10 lap), lassú, teljesen hátrahozott
  • Tricepsz lenyomás csigán rúddal: 5x(14, 16, 18, 20 (összes), 18, 16, 14, 12, 10 lap), kis pihikkel
  • Famerjárás: (2 kör a teremben)x(2x45kg), három sorozat, egy menet kb. 1:10 körüli idő
  • Szauna: nem volt csak hidegvizes punnyadás
Ennyike.
Most nem volt külön ballisztika. A bemelegítés vége felé felszabadult a Smith-keret, így gyorsan lecsaptam rá. Sokan voltak a teremben, a bemelegítés során már láttam, hogy páran pályáznak rá, de én nyertem :-).  Ezért a nyomásokat kapcsoltam összes lépcsővel. Azért a 3x20 lépcső a két @32-es golyóval lihegtetős ám. Összesen bő 43 emeletnyit lépcsőztem a nyomások között. Amik jól mentek, most maradtam 6 lapnál, és egy klasszikus 5x5 (ez volt acél) volt belőle, lent megállítva. Ez adja az ívet a mellnek és a tricepsznek.
Levezetésnek (és tárogatás helyett) ülö mellgép. Ez a gép úgy van kialakítva, hogy olyan mélyen be lehet engedni, amit sem rúddal, sem kézisúlyzóval nem lehetséges.
Nagy súlyú lenyomások csigával (az összes súlyig felmentem), majd a végén cipeltem a teremben a két kézisúlyzót. Jó kis edzés volt, annak ellenére, hogy azért a tegnapi hátsó mozgáslánc érződött.

Holnap szerda és pihinap edzésügyileg.

Nincsenek megjegyzések: